Jak nie traktować zwierząt
|
autor:
(MM)
|
|
|
Konferencja prasowa rozpoczynająca kampanię społeczną „Pięściarze bokserom i nie tylko” odbyła się 24 października w Warszawie. Program realizowany przez agencję DEM’a Promotion Polska oraz znanych pięściarzy ma zwrócić uwagę na problem nieludzkiego traktowania psów. Jej efektem będzie kalendarz na 2014 r. ilustrowany 12 zdjęciami, na których sportowcy wcielają się w role psów wyrzucanych z aut, topionych w workach lub zostawianych w upalne dni w samochodach.
– DEM’a od zawsze angażowała się w kampanie społeczne. Zorganizowaliśmy mecz na rzecz Filipa Zagończyka, zbieraliśmy pieniądze dla Beaty Jałochy na pikniku w Konstancinie. Wspieramy także sport, pomagamy Stowarzyszeniu Orły Górskiego, byliśmy sponsorem grupy bokserskiej KnockOut Promotions. Nigdy nie mogliśmy przejść obojętnie wobec krzywdy innych, ale wciąż to było za mało. Dzięki temu kalendarzowi i kampanii „Pięściarze bokserom i nie tylko” mamy nadzieję pomóc wielu głodującym i potrzebującym zwierzętom – mówi prezes firmy Mirosław Milewski.
W kampanię zaangażowało sięwiele znanych osób, które występują w roli ambasadorów akcji, m.in. Jolanta Kwaśniewska, Jerzy Buzek, Ludwik Dorn, Katarzyna Gaertner, Michał Żebrowski, Daniel Olbrychski, Krzysztof Cugowski, Marek Sierocki, Szymon Kołecki, Roman Kosecki i Andrzej Supron.
Kalendarz będzie dostępny m.in. w sklepach zoologicznych Kakadu i na stronach Telekarma.pl, FitFight.pl i Allegro.pl. Cały dochód z jego sprzedaży zostanie przeznaczony na zakup karmy dla ośrodków opieki nad zwierzętami. Więcej informacji o akcji i kalendarzu na stronach: oczamififiego.blogspot.com i www.facebook.com/piesciarzebokserom.
|