Po raz czwarty w tej kadencji samorzÄ…du gmina poszukuje kierownika dziaÅ‚u promocji. W ogÅ‚oszeniu o naborze wyszczególniono wymagania niezbÄ™dne: wyksztaÅ‚cenie, staż pracy, niekaralność, polskie obywatelstwo, umiejÄ™tność obsÅ‚ugi komputera, urzÄ…dzeÅ„ multimedialnych i biurowych, prawo jazdy, biegÅ‚a znajomość angielskiego lub niemieckiego, a także wymagania dodatkowe: znajomość programu Adobe Photoshop, podstaw jÄ™zyka HTML, doÅ›wiadczenie we wspóÅ‚pracy z mediami, komunikatywność oraz otwartość na otoczenie, kreatywność i samodzielność. Na pewno wszystkie wymienione warunki sÄ… istotne i nie przeszkadzajÄ… w pracy na tym stanowisku, ale czegoÅ› mi tu brakuje: znajomoÅ›ci savoir-vivre’u. Najwyraźniej komisja konkursowa nie bierze pod uwagÄ™ innych umiejÄ™tnoÅ›ci koniecznych do wykonywania tej pracy: znajomoÅ›ci form towarzyskich, reguÅ‚ grzecznoÅ›ci, wyglÄ…du, prezencji (wÅ‚aÅ›ciwego ubioru), umiejÄ™tnoÅ›ci szybkiej i bÅ‚yskotliwej odpowiedzi na trudne pytania. Kierownik wydziaÅ‚u promocji to wizytówka gminy, a kierownik który nie wie w jakiej kolejnoÅ›ci przedstawiać goÅ›ci, to kompromitacja. I nie pomoże mu w tym dyplom, bo tego na uniwersytetach nie uczÄ…. SwojÄ… drogÄ…, kierowanie wydziaÅ‚em promocji w naszej gminie nie należy do Å‚atwych zadaÅ„ – podstawÄ… kreowania wizerunku gminy jest informacja o dziaÅ‚aniach samorzÄ…du, a z przekazywaniem informacji kierownictwo urzÄ™du ma wyraźnie problem i bardzo czÄ™sto myli nachalnÄ… propagandÄ™ z rzetelnÄ… informacjÄ…. |